Potenciál ambientních médií v rámci českého reklamního trhu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Potenciál ambientních médií v rámci českého reklamního trhu

Show full item record

No preview available
Title: Potenciál ambientních médií v rámci českého reklamního trhu
Author: Weikertová, Tereza
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Diplomová práce nabízí komplexní náhled na ambientní média v kontextu MK. Záměr prezentovaného textu spočívá především v identifikaci jejich pozice, významu a potenciálu v rámci českého trhu - skrze komparaci percepce ambientních nosičů agenturními pracovníky, významnými zadavateli reklamy a samotným cílovým segmentem konzumentů opírající se o interpretaci primárně získaných dat. Na daná zjištění reaguje finální projektový oddíl, jehož cílem je zvýšit úroveň povědomí o popisovaném fenoménu a iniciovat častější užívání těchto netypizovaných médií v rámci marketingově-komunikačních aktivit společností zde působících.
URI: http://hdl.handle.net/10563/32387
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
weikertová_2015_dp.pdf 2.405Mb PDF View/Open None
weikertová_2015_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
weikertová_2015_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account