Potenciál ambientních médií v rámci českého reklamního trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Potenciál ambientních médií v rámci českého reklamního trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Weikertová, Tereza
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:39:55Z
dc.date.available 2015-07-24T12:39:55Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/32387
dc.description.abstract Diplomová práce nabízí komplexní náhled na ambientní média v kontextu MK. Záměr prezentovaného textu spočívá především v identifikaci jejich pozice, významu a potenciálu v rámci českého trhu - skrze komparaci percepce ambientních nosičů agenturními pracovníky, významnými zadavateli reklamy a samotným cílovým segmentem konzumentů opírající se o interpretaci primárně získaných dat. Na daná zjištění reaguje finální projektový oddíl, jehož cílem je zvýšit úroveň povědomí o popisovaném fenoménu a iniciovat častější užívání těchto netypizovaných médií v rámci marketingově-komunikačních aktivit společností zde působících.
dc.format 138 s.
dc.format.extent 2522535
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ambientní média cs
dc.subject ambientní reklama cs
dc.subject ambientní komunikace cs
dc.subject netradiční média cs
dc.subject inovativní média cs
dc.subject městské intervence cs
dc.subject ambient media en
dc.subject ambient advertising en
dc.subject ambient communication en
dc.subject non-traditional communication en
dc.subject innovative media en
dc.subject urban interventions en
dc.title Potenciál ambientních médií v rámci českého reklamního trhu
dc.title.alternative The Potential of Ambient Media in the Context of the Czech Advertising Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2015-05-19
dc.description.abstract-translated This thesis provides a wide-range view to ambient media in context of marketing communication. The intention of presented text is mostly identification of position, significance and potential of ambient media on Czech market through comparison of perception of ambient media by agencies workers, important advertisers and target consumers while relying on analyses/interpretation of collected data. Final project section responds to results of research in order to build up general knowledge about described phenomena and to initiate more often using of these non-traditional media within marketing communication activities of local companies.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 37000
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
weikertová_2015_dp.pdf 2.405Mb PDF View/Open None
weikertová_2015_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
weikertová_2015_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account