Projekt zavádění marketingové komunikace do společnosti XY

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zavádění marketingové komunikace do společnosti XY

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zavádění marketingové komunikace do společnosti XY
Author: Klímková, Michaela
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace ve společ-nosti XY. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části je zpracována literární rešerše na téma marketingové komunikace, kde je čerpáno z české a zahraniční literatury. Analytická část se zaměřuje na představení společnosti XY, současný stav marketingové komunikace, následně je společnost XY podrobena situačním analýzám. Zde je zpracován benchmarking, PESTEL analýza, SWOT analýza a nakonec je proveden marketingový výzkum. Projekt zahrnuje stanovení cílů, cílových skupin, komunikační strategie a jednotlivé marketingové nástroje. Nakonec je vypracována nákladová, časová a riziková analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33419
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing, specializace Design management
Grade for thesis and defense: C 39110


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
klímková_2015_dp.pdf 1.721Mb PDF View/Open
klímková_2015_vp.docx 28.20Kb Microsoft Word 2007 View/Open
klímková_2015_op.docx 22.51Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account