Projekt zavádění marketingové komunikace do společnosti XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavádění marketingové komunikace do společnosti XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Klímková, Michaela
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:28Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:28Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33419
dc.description.abstract Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace ve společ-nosti XY. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části je zpracována literární rešerše na téma marketingové komunikace, kde je čerpáno z české a zahraniční literatury. Analytická část se zaměřuje na představení společnosti XY, současný stav marketingové komunikace, následně je společnost XY podrobena situačním analýzám. Zde je zpracován benchmarking, PESTEL analýza, SWOT analýza a nakonec je proveden marketingový výzkum. Projekt zahrnuje stanovení cílů, cílových skupin, komunikační strategie a jednotlivé marketingové nástroje. Nakonec je vypracována nákladová, časová a riziková analýza.
dc.format 99 s. (156 065 znaků)
dc.format.extent 1805008
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject služby cs
dc.subject B2B cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject services en
dc.subject B2B en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject situational analysis en
dc.subject marketing research en
dc.title Projekt zavádění marketingové komunikace do společnosti XY
dc.title.alternative The Project of Implementation of Marketing Communication in Company XY
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2015-05-26
dc.description.abstract-translated The main objective of diploma thesis is to create marketing communication for company XY. This thesis consists of theoretical, analytical and project parts. In the first one is theoretical part and it´s handled by the literature research on the topic of marketing communication, in which it´s drawn from both Czech and foreign literature. The analytical part is focused on the performance of the company, the current state of communication tools and the company is put to the test to a situational analysis. Here is processed benchmarking, PESTEL analysis, SWOT analysis and finally marketing research. The project involves the promotion objectives, target groups, communication strategy and individual marketing tools. Lastly it´s elaborated cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39110
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
klímková_2015_dp.pdf 1.721Mb PDF View/Open
klímková_2015_vp.docx 28.20Kb Microsoft Word 2007 View/Open
klímková_2015_op.docx 22.51Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account