Projekt zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve firmě K-Profi, spol. s r.o

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve firmě K-Profi, spol. s r.o

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve firmě K-Profi, spol. s r.o
Author: Rektoříková, Barbora
Advisor: Barešová, Petra
Abstract: Diplomová práce se zabývá problematikou zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve společnosti K-Profi, spol. s r.o. Předložená práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části práce jsou obsaženy poznatky z odborné literatury a internetových serverů vztahující se k nástrojům marketingové komunikace se zaměřením na multilevel marketing. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou. V analytické části je nejprve charakterizována společnost K-Profi, spol. s r.o., dále je provedena analýza nástrojů marketingové komunikace a SWOT analýza společnosti. Závěrečná část je věnována řešení nedostatků týkající se marketingových nástrojů prostřednictvím navrženého projektu, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Navržený projekt by měl přispět k lepšímu využití nástrojů marketingové komunikace společnosti K-Profi, spol. s r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33426
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: E 39121


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
rektoříková_2015_dp.pdf 2.908Mb PDF View/Open
rektoříková_2015_vp.docx 24.06Kb Microsoft Word 2007 View/Open
rektoříková_2015_op.pdf 748.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account