Projekt zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve firmě K-Profi, spol. s r.o

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve firmě K-Profi, spol. s r.o

Show simple item record

dc.contributor.advisor Barešová, Petra
dc.contributor.author Rektoříková, Barbora
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:29Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:29Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33426
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve společnosti K-Profi, spol. s r.o. Předložená práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části práce jsou obsaženy poznatky z odborné literatury a internetových serverů vztahující se k nástrojům marketingové komunikace se zaměřením na multilevel marketing. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou. V analytické části je nejprve charakterizována společnost K-Profi, spol. s r.o., dále je provedena analýza nástrojů marketingové komunikace a SWOT analýza společnosti. Závěrečná část je věnována řešení nedostatků týkající se marketingových nástrojů prostřednictvím navrženého projektu, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Navržený projekt by měl přispět k lepšímu využití nástrojů marketingové komunikace společnosti K-Profi, spol. s r.o.
dc.format 86 s. (106 682)
dc.format.extent 3049983
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject multilevel marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject klient cs
dc.subject dotace cs
dc.subject věrnostní program cs
dc.subject multilevel marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject a client en
dc.subject subsidies en
dc.subject a loyalty program en
dc.title Projekt zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve firmě K-Profi, spol. s r.o
dc.title.alternative The Project Focused on the Implementation of a New Marketing Communication Tool in K-Profi, spol. s r.o
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vojtasíková, Drahomíra
dc.date.accepted 2015-05-28
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the introduction of the new tools of marketing communication in the company K-Profi, spol. s r.o. Submitted work is divided into theoretical and practical part. In the first part of the thesis are included knowledge of the literature and Internet sites related to marketing communication tools focusing on the multilevel marketing. The practical part is divided into an analytic and project. In the analytical part is first characterized by the company-Profi, spol. s r.o., further analysis is performed for marketing communication tools and SWOT analysis of the company. The final part is devoted to addressing the shortcomings concerning the marketing tools through a proposed project that is subject to the time, cost and risk analysis. The proposed project should contribute to a better use of the tools of marketing communication company-Profi, spol. s r.o.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39121
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
rektoříková_2015_dp.pdf 2.908Mb PDF View/Open
rektoříková_2015_vp.docx 24.06Kb Microsoft Word 2007 View/Open
rektoříková_2015_op.pdf 748.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account