Marketingová komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti SŠ a VŠ

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti SŠ a VŠ

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti SŠ a VŠ
Author: Vybíral, Lukáš
Advisor: Čada, Jan
Abstract: Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace baget značky Simply Fresh se zaměřením na cílovou skupinu studentů střední a vysokých škol. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část je zaměřena na marketing a marketingovou komunikaci. Praktická část se zabývá aplikací teoretických poznatků při nastavení marketingové komunikace Simply Fresh baget. Na základě analýz je zpracován návrh na zlepšení marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33770
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 39608


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vybíral_2015_dp.pdf 2.711Mb PDF View/Open
vybíral_2015_vp.docx 26.96Kb Microsoft Word 2007 View/Open
vybíral_2015_op.docx 22.47Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account