Projekt marketingové strategie firmy SHP, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie firmy SHP, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové strategie firmy SHP, s.r.o.
Author: Jurajdová, Veronika
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem této diplomové práce je přispět k jasnější formulaci marketingové koncepce společnosti SHP a na základě provedení analýz navrhnout marketingovou strategii a doporučení. V teoretické části jsou zpracována teoretická východiska strategického marketingu od typů analýz po výběr nejvhodnější marketingové strategie. V praktické části je charakterizován výše zmíněný podnik a je provedena analýza současného stavu. Jsou definovány marketingové cíle a formulovány marketingové strategie, které by měly vést k dosažení těchto cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3437
Date: 2007-05-04
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2027
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 5939


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jurajdová_2007_dp.pdfBlocked 3.657Mb PDF View/Open
jurajdová_2007_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
jurajdová_2007_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account