Praktické řízení marketingové činnosti

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Praktické řízení marketingové činnosti

Show full item record

No preview available
Title: Praktické řízení marketingové činnosti
Author: Gregor, Petr
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Autor aplikuje své dosavadní zkušenosti v podmínkách nových marketingových a komunikační trendů, přičemž řeší hlavně strategické záměry firmy McGREGOR při uvedení nového produktu (strojově pletených modelů) na trh včetně tvorby jeho produktového jména a koncepčního řešení design manuálu. V práci jsou využity dostupné tržní informace a možnosti dosažení strategických cílů. Autor nezapomíná na rozpočtovou náročnost celého projektu, přičemž ho uvozuje časovým horizontem. Výsledkem práce „Praktické řízení marketingové činnosti'' fy McGREGOR je pohled na nový produkt a značku, které jsou charakteristické svou jedinečností, především v oblasti designu. Autor předkládá tuto diplomovou práci marketingové a komunikační teorii i praxi navýsost zodpovědně, především však k otevřené diskuzi s cílem vyvolat odezvu jakékoliv formy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35379
Date: 2004-12-01
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 29.04.2015
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 475


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account