Reklamní strategie pro firmu CITY STUDIO, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Reklamní strategie pro firmu CITY STUDIO, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Reklamní strategie pro firmu CITY STUDIO, s.r.o.
Author: Vyvlečková, Margita
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Společnost City Studio spol. s r.o. působí na trhu od roku 1995 a její hlavní činností jsou kopírovací a reprografické práce. Ve společnosti pracuje šest zaměstnanců a sídlí v centru města Zlína. V teoretické části jsou definovány pojmy marketingová a propagační strategie včetně aplikace těchto pojmů na jednotlivé marketingové nástroje. Analytická část se zabývá definováním konkurenčního prostředí, popisem hlavních cílů, služeb a produktů, které společnost nabízí. V této části jsou zároveň uvedeny metody současné marketingové komunikace společnosti, swot analýza a hypotéza návrhu marketingové strategie pro firmu. Hlavní částí analýzy je průzkum trhu zaměřený na cílovou skupinu studentů ve zlínském regionu. Na základě výsledků průzkumu trhu a finančních možností společnosti je navrhnuta optimální strategie tak, aby byly splněny stanovené cíle společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35365
Date: 2004-12-01
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2010
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 458


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account