Praktické řízení marketingové činnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Praktické řízení marketingové činnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Gregor, Petr
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:12Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:26Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35379
dc.description.abstract Autor aplikuje své dosavadní zkušenosti v podmínkách nových marketingových a komunikační trendů, přičemž řeší hlavně strategické záměry firmy McGREGOR při uvedení nového produktu (strojově pletených modelů) na trh včetně tvorby jeho produktového jména a koncepčního řešení design manuálu. V práci jsou využity dostupné tržní informace a možnosti dosažení strategických cílů. Autor nezapomíná na rozpočtovou náročnost celého projektu, přičemž ho uvozuje časovým horizontem. Výsledkem práce „Praktické řízení marketingové činnosti'' fy McGREGOR je pohled na nový produkt a značku, které jsou charakteristické svou jedinečností, především v oblasti designu. Autor předkládá tuto diplomovou práci marketingové a komunikační teorii i praxi navýsost zodpovědně, především však k otevřené diskuzi s cílem vyvolat odezvu jakékoliv formy.
dc.format 85 s., 2 s. obr. příloh
dc.format.extent 1207289
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 29.04.2015
dc.subject marketing - marketingové řízení - trh - marketingová strategie - koncepce - SWOT analýza - průzkum - konkurence - model GE - marketingový mix - produkt - zboží - služby - distribuce - cena - komunikace - vývoj nových produktů - určování cen - komunikační mix - marketingová komunikace - nástroje komunikace -značka - image značky - pověst - slogan - osobní prodej - podpora prodeje - propagace - přímý marketing - publicita - reklama - design manuál - rozpočet - implementace strategie - organizační schéma - maticové schéma - strategická podnikatelská jednotka - marketingová kontrola - marketingový audit cs
dc.subject marketing - marketing management - market - marketing strategy - koncept - SWOT analysis - exploration - competition - model GE - marketing mix - produkt - goods - services - place - price - promotion - new-product development - pricing products - communication mix - marketing communications - communications tools - brand - brand image - goodwill - claim - personal selling - sales promotion - promotion - direkt marketing - public relations - advertising - design manual - budget - implementation strategy - organizational design - matrix design - strategic business unit - marketing control proces - marketing audit en
dc.title Praktické řízení marketingové činnosti
dc.title.alternative Practical management of marketing activity
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2005-05-30
dc.description.abstract-translated The author has applied his current experience in the conditions of new marketing and communication trends. He has mainly solved the strategic aims of the company McGREGOR while the new product (machine knitted models) is launched in the market including a creation of its production name and material conception designing. The thesis contents a range of market information and sources available to meet strategic goals. The author has not forgotten for the budget intensiveness of the project, which is limited by a time horizon. At the end of the thesis „Practical management of marketing activity'' of the company McGREGOR is a new view for a new product and its mark or trademark which is characteristic with its originality especially in the field of designing. The thesis is posited as a really serious work to impulse an open discussion causing any response in any form.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 475
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-04-29


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account