Analysis of marketing communication at the University of Genoa with comparison with Tomas Bata Univeristy in Zlin

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analysis of marketing communication at the University of Genoa with comparison with Tomas Bata Univeristy in Zlin

Show full item record

No preview available
Title: Analysis of marketing communication at the University of Genoa with comparison with Tomas Bata Univeristy in Zlin
Author: Šůstková, Gabriela
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na problematiku a marketingové komunikace Univerzity v Janově a srovnání s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část vysvětluje pojmy jako univerzita, komunikace a marketingové komunikace. V analytické části jsou představeny obě univerzity, je zde provedená analýza marketingových komunikací, SWOT analýza a výsledky výzkumu. Projektová část přináší přehled srovnání a návrh na zlepšení komunikační strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3541
Date: 2007-04-20
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2009
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 4919


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šůstková_2007_dp.pdfBlocked 2.026Mb PDF
šůstková_2007_vp.doc 58Kb Microsoft Word View/Open
šůstková_2007_op.doc 59Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account