Analysis of marketing communication at the University of Genoa with comparison with Tomas Bata Univeristy in Zlin

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analysis of marketing communication at the University of Genoa with comparison with Tomas Bata Univeristy in Zlin

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Šůstková, Gabriela
dc.date.accessioned 2010-07-15T03:05:13Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:15Z
dc.date.issued 2007-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3541
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na problematiku a marketingové komunikace Univerzity v Janově a srovnání s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část vysvětluje pojmy jako univerzita, komunikace a marketingové komunikace. V analytické části jsou představeny obě univerzity, je zde provedená analýza marketingových komunikací, SWOT analýza a výsledky výzkumu. Projektová část přináší přehled srovnání a návrh na zlepšení komunikační strategie. cs
dc.format 97 cs
dc.format.extent 2124616 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2009
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Univerzita v Janově cs
dc.subject Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject Keywords: Marketing communications en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject University of Genoa en
dc.subject Tomas Bata University en
dc.subject communication strategy en
dc.title Analysis of marketing communication at the University of Genoa with comparison with Tomas Bata Univeristy in Zlin cs
dc.title.alternative Analýza marketingové komunikace Univerzity v Janově a srovnání s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2007-06-05
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to study the theory and practice of marketing communication in the University of Genoa and compare it with the Tomas Bata University. The theoretical part explains some concepts of this topic such as universities, communicatons and marketing communication. The analysis presents the introdution of the universities, analyzes their marketing communication, a SWOT analysis and the results of the survey. The project part brings together an overview of the comparison and proposal of the improvement of the communication strategy. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4919
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
šůstková_2007_dp.pdfBlocked 2.026Mb PDF View/Open
šůstková_2007_vp.doc 58Kb Microsoft Word View/Open
šůstková_2007_op.doc 59Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account