Projekt marketingové strategie mikroregionu Vizovicko

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie mikroregionu Vizovicko

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové strategie mikroregionu Vizovicko
Author: Kadlčáková, Eva
Advisor: Kubík, Josef
Abstract: Cílem projektu marketingové strategie mikroregionu Vizovicko je vytvoření marketingového mixu na základě stanovených strategických marketingových cílů. Tato strategie a následně vypracovaný marketingový plán by měly vyjasnit směr, kterým se práce a úsilí členů seskupení má dlouhodobě ubírat. Vytvořená koncepce marketingové strategie by měla, po vypracování a realizaci navržených projektů v bodech marketingového mixu, tuto oblast přiblížit obyvatelům, zatraktivnit návštěvníkům a udělat ji konkurenceschopnou v rámci Zlínského kraje, České republiky a Evropské unie. Tento mikroregion by se měl stát lokalitou pohodlnou pro život, lákavou pro turistiku a otevřenou pro příliv peněz od investorů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35820
Date: 2005-03-07
Availability: Práce není přístupná
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 997


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account