Identifikace cílových skupiny firmy XY, s.r.o. a komunikace s nimi

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Identifikace cílových skupiny firmy XY, s.r.o. a komunikace s nimi

Show full item record

No preview available
Title: Identifikace cílových skupiny firmy XY, s.r.o. a komunikace s nimi
Author: Gosha, Inna
Advisor: Procházka, Miroslav
Abstract: Práce se zabývá identifikováním a rozčleněním jednotlivých cílových skupin zákazníků dle jejich významu pro firmu XY, s.r.o. Tyto cílové segmenty budou vytvořeny na základě specifických kritérií, jež nově umožňují přímou komunikaci s nimi. Teoretická část zpracovává dostupné odborné informace k řešenému tématu s využitím informací v rámci studia. V praktické části bude představena firma, organizační struktura a budou vytvořeny ekonomické analýzy s použitím analytických nástrojů SWOT, PEST a další. Cílové skupiny budou segmentovány na základě definovaných kritérií. U jednotlivých segmentů bude analyzována stávající komunikace se zákazníky. V závěru práce bude návrh, které cílové skupiny zákazníků je pro firmu XY, s.r.o. nejvýznamnější. Součástí návrhu jsou doporučení, která mají za cíl zefektivnit komunikaci a spolupráci mezi firmou XY, s. r. o. a cílovými skupinami.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36797
Date: 2015-03-06
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: E


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
gosha_2015_dp.pdf 1.765Mb PDF View/Open None
gosha_2015_op.pdf 807.1Kb PDF View/Open None
gosha_2015_vp.pdf 844.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account