Tržní orientace firem a její měření

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Tržní orientace firem a její měření

Show full item record

No preview available
Title: Tržní orientace firem a její měření
Author: Jangl, Patrik
Advisor:
Abstract: Disertační práce se zabývá marketingovým konceptem, který se jmenuje tržní orientace. Cílem výzkumu bylo vytvoření validního modelu tržní orientace českých a německých high-tech firem ve zpracovatelském průmyslu s akcentem na současné trendy v managementu a marketingu. Empiricky byla zkoumána vazba mezi tržní orientací, inovacemi a výkonností firem. Nakonec byla testována invariance českého a německého modelu. Hlavními metodami analýzy dat, které vedly k dosažení cílů, byly explorační a konfirmační faktorová analýza, korelační a regresní analýza. Za nejdůležitější přínosy disertační práce lze považovat zkonstruování modifikovaného modelu měření tržní orientace. Dále vytvoření regresního i strukturálního modelu ?tržní orientace ? inovace? a ?tržní orientace ? firemní výkonnost? včetně komparace českých a německých modelů. Výsledky této práce přispějí k lepšímu pochopení konceptu tržní orientace v našich kulturních podmínkách, jak v teoretické, tak i v praktické rovině.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36842
Date: 2010-07-14
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
jangl_2015_dp.pdf 2.169Mb PDF View/Open None
jangl_2015_op.pdf 723.1Kb PDF View/Open None
jangl_2015_vp.pdf 838.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account