Teorie mysli u dětí předškolního věku

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Teorie mysli u dětí předškolního věku

Show full item record

No preview available
Title: Teorie mysli u dětí předškolního věku
Author: Čechová, Jitka
Advisor: Hrbáčková, Karla
Abstract: Diplomová práce se věnuje problematice teorie mysli u dětí předškolního věku, kdy teoretická část nejprve charakterizuje psychologická specifika předškolního věku z hlediska kognitivního a emočního vývoje spolu s procesem socializace. Druhá kapitola objasňuje termín teorie mysli a s ní související pojmy (mentální stav, mentální reprezentace, sebeuvědomování, falešné přesvědčení). Zabývá se vývojem teorie mysli, okolnostmi, jež na vývoj mohou působit a způsoby, kterými se schopnost teorie mysli zkoumá. Cílem praktické části je prostřednictvím testování zjistit úroveň schopnosti uplatňovat teorii mysli u předškolních dětí a porovnat, zda souvisí s přítomností sourozence v rodině. Zjištěná úroveň teorie mysli je dále porovnávána vzhledem k věku, pohlaví, počtu sourozenců, pořadím narození a neúplností rodiny dětí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37115
Date: 2015-12-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
čechová_2016_dp.pdf 1.307Mb PDF View/Open None
čechová_2016_op.doc 54.5Kb Unknown View/Open None
čechová_2016_vp.docx 23.03Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account