B2B Marketing Strategy of a Chosen Company

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

B2B Marketing Strategy of a Chosen Company

Show full item record

No preview available
Title: B2B Marketing Strategy of a Chosen Company
Author: Iogova, Olga
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem této práce je vytvoření marketingové B2B strategie pro moldavský podnik speciali-zující se na certifikaci zboží a služeb, kontrolu kvality, inspekci a testování. I přes poměrně úzký záběr tohoto podnikání na moldavském trhu stále existuje konkurence a proto musí mít podnik efektivní strategii orientovanou na zákazníka. Teoretická část této práce identif-ikuje hlavní odlišnosti mezi B2B a B2C trhy. Identifikuje také konkrétní oblasti, na které je potřeba se při tvorbě efektivní marketingové strategie zaměřit. Druhá část obsahuje analýzu současných aktivit podniku i situaci na trhu. Třetí část navrhuje novou marketingovou strategii, která zahrnuje segmentaci, positioning a nezbytnou modifikaci marketingového mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37776
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management and Marketing
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
iogova_2016_dp.pdf 1.814Mb PDF View/Open None
iogova_2016_op.docx 24.33Kb Unknown View/Open None
iogova_2016_vp.docx 30.68Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account