Chování uživatelů na webových stránkách firmy TOP SELENIT, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Chování uživatelů na webových stránkách firmy TOP SELENIT, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Chování uživatelů na webových stránkách firmy TOP SELENIT, s.r.o.
Author: Héžová, Leona
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou webových stránek nově vzniklé společnosti TOP SELENIT, s. r. o., která se zabývá pořádáním prodejních výstav minerálů a šperků. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů marketingové komunikace, digitální ko-munikace, jejich nástrojů a členění, zásady tvorby webových stránek a prezentací a metody jejich testování. V praktické části jsou uvedeny výsledky uživatelského testování formou screecastingu, komparativní analýzy konkurence, sekundárních dat z Google Analytics a heatmapy kliků. Cílem práce je vyhodnotit uživatelskou podobu webových stránek www.mineral-expo.cz a na základě těchto výsledků a zásad tvorby webových stránek navrhnout doporučení na jejich úpravu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39101
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 44371


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
héžová_2016_dp.pdf 2.245Mb PDF View/Open None
héžová_2016_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
héžová_2016_vp.docx 122.4Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account