Chování uživatelů na webových stránkách firmy TOP SELENIT, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Chování uživatelů na webových stránkách firmy TOP SELENIT, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Héžová, Leona
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:08Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:08Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39101
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou webových stránek nově vzniklé společnosti TOP SELENIT, s. r. o., která se zabývá pořádáním prodejních výstav minerálů a šperků. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů marketingové komunikace, digitální ko-munikace, jejich nástrojů a členění, zásady tvorby webových stránek a prezentací a metody jejich testování. V praktické části jsou uvedeny výsledky uživatelského testování formou screecastingu, komparativní analýzy konkurence, sekundárních dat z Google Analytics a heatmapy kliků. Cílem práce je vyhodnotit uživatelskou podobu webových stránek www.mineral-expo.cz a na základě těchto výsledků a zásad tvorby webových stránek navrhnout doporučení na jejich úpravu.
dc.format 79 s. (88 084 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject internet cs
dc.subject webová stránka cs
dc.subject Google Analytics cs
dc.subject uživatelské testování cs
dc.subject heatmapa cs
dc.subject digital marketing en
dc.subject internet en
dc.subject website en
dc.subject Google Analytics en
dc.subject user testing en
dc.subject heatmap en
dc.title Chování uživatelů na webových stránkách firmy TOP SELENIT, s.r.o.
dc.title.alternative The Behaviour of the Company TOP SELENIT, s.r.o. Website Users
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2016-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis is focused on the website analysis of newly formed company TOP SELENIT, s. r. o. which deals with hosting of mineral and jewelry sales exhibitions. Theoretical part is focused on the explanation of terms marketing communication, digital communication, their instruments and subdivision, principles of creating websites and presentations and methods of their testing. In practical part I listed the results of user testing carried out in the form of screencasting, comparative analysis of competition, secondary data from Google Analytics and heatmap clicks. The aim of this work is to evaluate user interface of the website www.mineral-expo.cz and based on these results and principles of creating websites offer recommendations for its improvement.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44371
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2016-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
héžová_2016_dp.pdf 2.245Mb PDF View/Open None
héžová_2016_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
héžová_2016_vp.docx 122.4Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account