Projekt marketingového řízení ve vybraném rehabilitačním centru

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingového řízení ve vybraném rehabilitačním centru

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového řízení ve vybraném rehabilitačním centru
Author: Havlík, Stanislav
Advisor: Slaný, Jaroslav
Abstract: Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením ve společnosti Centrum masáží a rehabilitace, která se orientuje na poskytování masérských a fyzioterapeutických služeb. Cílem práce je zhodnocení stavu marketingového řízení ve sledované společnosti a následné stanovení opatření, které povedou ke zlepšení zjištěného stavu. Za účelem sběru informací bylo realizováno dotazníkové šetření a zpracována analýza marketingového řízení doplněná o analýzy SWOT, PEST a Porterovu analýzu konkurenčních sil. Vzhledem k závěrům plynoucích z výsledku dotazníku a analýz byly stanoveny cíle marketingové řízení a vypracován marketingový plán, který zahrnuje akční programy. Projekt marketingového řízení byl zhodnocen nákladovou, časovou a rizikovou analýzou. Výsledkem této práce je projekt vedoucí ke zlepšení marketingového řízení sledované společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39465
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: D 42655


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
havlík_2017_dp.pdf 2.821Mb PDF View/Open None
havlík_2017_op.pdf 152.3Kb PDF View/Open None
havlík_2017_vp.docx 24.10Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account