Projekt marketingového řízení ve vybraném rehabilitačním centru

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového řízení ve vybraném rehabilitačním centru

Show simple item record

dc.contributor.advisor Slaný, Jaroslav
dc.contributor.author Havlík, Stanislav
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:17Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:17Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39465
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením ve společnosti Centrum masáží a rehabilitace, která se orientuje na poskytování masérských a fyzioterapeutických služeb. Cílem práce je zhodnocení stavu marketingového řízení ve sledované společnosti a následné stanovení opatření, které povedou ke zlepšení zjištěného stavu. Za účelem sběru informací bylo realizováno dotazníkové šetření a zpracována analýza marketingového řízení doplněná o analýzy SWOT, PEST a Porterovu analýzu konkurenčních sil. Vzhledem k závěrům plynoucích z výsledku dotazníku a analýz byly stanoveny cíle marketingové řízení a vypracován marketingový plán, který zahrnuje akční programy. Projekt marketingového řízení byl zhodnocen nákladovou, časovou a rizikovou analýzou. Výsledkem této práce je projekt vedoucí ke zlepšení marketingového řízení sledované společnosti.
dc.format 99
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingové řízení cs
dc.subject Marketing ve zdravotnictví cs
dc.subject Marketing ve službách cs
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject Marketing Management en
dc.subject Healthcare Marketing en
dc.subject Service Marketing en
dc.subject Marketing Commu-nication en
dc.subject Marketing Mix en
dc.title Projekt marketingového řízení ve vybraném rehabilitačním centru
dc.title.alternative The Project of Marketing Management in the Selected Rehabilitation Centre
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Taraba, Pavel
dc.date.accepted 2017-05-22
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on marketing management in the company called Centrum masáží a rehabilitace that provides physiotherapy services and massages. The aim of this thesis is to evaluate condition of marketing management in the company and determine steps that will lead to improve of the evaluated condition. Data for this thesis were obtained from evaluated questionnaire and marketing management analysis. Marketing ma-nagement analysis was extended by SWOT, PEST and Porter´s Five Forces analysis. New marketing objectives and marketing plan are determined on the basis of the results of the questionnaire and analysis. Marketing plan include action programs. The project of mar-keting management were controlled by the cost, time and risk analysis. The result of this thesis is the project that lead to improvement of marketing management in the company.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 42655
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
havlík_2017_dp.pdf 2.821Mb PDF View/Open None
havlík_2017_op.pdf 152.3Kb PDF View/Open None
havlík_2017_vp.docx 24.10Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account