Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti
Author: Lebrušková, Pavla
Advisor: Dobeš, Kamil
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků kadeřnického salonu. Cílem bakalářské práce je analyzovat výsledky šetření pomocí dotazníku, navrhnout optimalizaci spokojenosti zákazníků a zvýšit efektivitu doplňkového prodeje. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s touto problematikou. Zaměřuje se především na spokojenost zákazníků s poskytovanými službami, vliv různých typů osobností na jejich spokojenost a způsoby provedení marketingového výzkumu. V praktické části je popsán kadeřnický salon včetně nabízených služeb a produktů, ve kterém bylo prováděno dotazníkové šetření a následně jsou získaná data z tohoto průzkumu analyzována a vyhodnocena. Závěr se bude věnovat návrhům v podobě doporučení, které pomohou kadeřnickému salonu zvýšit současnou spokojenost jeho zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39516
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 43195


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
lebrušková_2017_dp.pdf 2.960Mb PDF View/Open None
lebrušková_2017_op.pdf 801.9Kb PDF View/Open None
lebrušková_2017_vp.docx 22.59Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account