Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Lebrušková, Pavla
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:25Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:25Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39516
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků kadeřnického salonu. Cílem bakalářské práce je analyzovat výsledky šetření pomocí dotazníku, navrhnout optimalizaci spokojenosti zákazníků a zvýšit efektivitu doplňkového prodeje. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s touto problematikou. Zaměřuje se především na spokojenost zákazníků s poskytovanými službami, vliv různých typů osobností na jejich spokojenost a způsoby provedení marketingového výzkumu. V praktické části je popsán kadeřnický salon včetně nabízených služeb a produktů, ve kterém bylo prováděno dotazníkové šetření a následně jsou získaná data z tohoto průzkumu analyzována a vyhodnocena. Závěr se bude věnovat návrhům v podobě doporučení, které pomohou kadeřnickému salonu zvýšit současnou spokojenost jeho zákazníků.
dc.format 81 s. (92 930 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zákazník cs
dc.subject typy zákazníků cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject Customer en
dc.subject types of customers en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject marketing research en
dc.subject Questionnaire en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Customer Satisfaction Analysis in a Selected Organization
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Novák, Mojmír
dc.date.accepted 2017-06-05
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the analysis of customers satisfaction with hair salon. The aim of this bachelor thesis is analysing of results obtained from the questionary, to propose the optimalization of customer satisfaction and increase the efficiency of additional sale. In theoretical part are explained basic concepts of this topic. Especially it is focused on satisfaction of customers with provided servises, influence of different types of persons on their satisfaction and ways of providing of marketing research. In practical part is describe the hair salon including offered services and products, in which the questionary was made and then the obtained dates are analysed and evaluated. The conclusion will deal with proposals of suggestions, which will help to hair salon to increase actual satisfaction of its customers.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43195
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-05-15


Files in this item

Files Size Format View Description
lebrušková_2017_dp.pdf 2.960Mb PDF View/Open None
lebrušková_2017_op.pdf 801.9Kb PDF View/Open None
lebrušková_2017_vp.docx 22.59Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account