Projekt marketingového řízení vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového řízení vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Krajčová, Markéta
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:51Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:51Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40194
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývala marketingovým řízením společnosti s důrazem na zvýšení efektivity marketingové komunikace společnosti Zet, s.r.o. Teoretická část diplomové práce byla zaměřena na zpracování literární rešerše vztahující se k marketingovému řízení a plánování. V praktické části byla představena společnost Zet, s.r.o. a analyzována její současná marketingová strategie. Z výsledků situačních analýz PESTE, Porterova modelu, SWOT a analýzy marketingového mixu, vyplynuly skutečnosti pro sestavení jednotlivých akčních plánů pro zefektivnění marketingové komunikace ve společnosti. Závěrem byly akční plány podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 95 s. (160 620 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Strategické marketingové řízení cs
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject služba cs
dc.subject Strategic marketing management en
dc.subject Marketing planning en
dc.subject Marketing mix en
dc.subject Situation analysis en
dc.subject Marketing of services en
dc.subject Service en
dc.title Projekt marketingového řízení vybrané společnosti
dc.title.alternative The Marketing Management Project of the Chosen Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Zuzana
dc.date.accepted 2017-05-29
dc.description.abstract-translated The master thesis was focused on strategic marketing management and planning aimed at increasing effectiveness of marketing communication of the company Zet, s.r.o. The theoretical part of the master thesis was based on writing up the literature searches focusing on the strategic marketing management and planning. In the practical part of the thesis was presented the company Zet, s.r.o. and analyzed its current marketing strategy. The results of the situational analysis PESTE, Porter's model, SWOT and current analysis of the marketing mix emerged facts for making up the action plans that are aimed at increasing effectiveness of marketing communication. Finally the action plans were put to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45731
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
krajčová_2017_dp.pdf 2.437Mb PDF View/Open None
krajčová_2017_op.pdf 805.5Kb PDF View/Open None
krajčová_2017_vp.docx 24.25Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account