Projekt marketingové komunikace pro nově oteví-rající fitness centrum

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace pro nově oteví-rající fitness centrum

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace pro nově oteví-rající fitness centrum
Author: Zorvan, David
Advisor: Čada, Jan
Abstract: Cílem této diplomové práce je vytvořit optimální projekt marketingové komunikace pro začínající fitness centrum. Práce je rozdělena do tří částí teoretické, analytické a projekto-vé. Teoretická část se věnuje hlavně marketingovému mixu 7P s důrazem na marketingovou komunikaci, ale jsou zde popsány i analytické metody a metody marketingové výzkumu. Analytická část se zabývá představením fitness centra, analýzou vnitřního a vnějšího pro-středí a také analýzou dotazníků, rozhovorů a výstupy informačních systémů. Samotný projekt pak vychází z těchto analýz a je podroben nákladové, časové i rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40227
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 45772


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
zorvan_2017_dp.pdf 5.494Mb PDF View/Open None
zorvan_2017_op.docx 29.95Kb Unknown View/Open None
zorvan_2017_vp.docx 23.84Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account