Projekt marketingové komunikace pro nově oteví-rající fitness centrum

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace pro nově oteví-rající fitness centrum

Show simple item record

dc.contributor.advisor Čada, Jan
dc.contributor.author Zorvan, David
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:55Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:55Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40227
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vytvořit optimální projekt marketingové komunikace pro začínající fitness centrum. Práce je rozdělena do tří částí teoretické, analytické a projekto-vé. Teoretická část se věnuje hlavně marketingovému mixu 7P s důrazem na marketingovou komunikaci, ale jsou zde popsány i analytické metody a metody marketingové výzkumu. Analytická část se zabývá představením fitness centra, analýzou vnitřního a vnějšího pro-středí a také analýzou dotazníků, rozhovorů a výstupy informačních systémů. Samotný projekt pak vychází z těchto analýz a je podroben nákladové, časové i rizikové analýze.
dc.format 125
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject promotion cs
dc.subject fitness centrum cs
dc.subject posilovna cs
dc.subject reklama cs
dc.subject marketing cs
dc.subject sek-tor služeb cs
dc.subject 7P cs
dc.subject projekt cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject promotion en
dc.subject fitness centre en
dc.subject gym en
dc.subject advertising en
dc.subject marketing en
dc.subject servi-ces en
dc.subject 7P en
dc.subject project en
dc.subject enquiry en
dc.title Projekt marketingové komunikace pro nově oteví-rající fitness centrum
dc.title.alternative Marketing Communications Project for Newly Opening Fitness Centre
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2017-05-31
dc.description.abstract-translated The goal of this master's thesis is to create an optimal marketing communications project for newly open fitness centre. This work is divided into three parts theoretical, analytical and project part. Theoretical part describes mainly marketing mix of 7Ps with focus on marke-ting communications but also explains analytical methods and methods of marketing re-search. The analytical part is where the fitness centre gets introduced, its inner and outer environments are analyzed, the enquiries, interviews and information systems get evaluated The project itself is based on findings from analytical part and is subjected to cost, time and risk analyses.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45772
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
zorvan_2017_dp.pdf 5.494Mb PDF View/Open None
zorvan_2017_op.docx 29.95Kb Unknown View/Open None
zorvan_2017_vp.docx 23.84Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account