Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě
Author: Bělunková, Jana
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Diplomová práce pojednává o postavení ženy ve společnosti napříč historií a jejím zobrazování v dnešním reklamním sdělení. Práce se věnuje problémům sexismu a zobrazování stereotypních rolí v reklamě. Cílem práce je přispět k reálnějšímu a serióznějšímu zobrazování ženy v reklamě a k uvědomění si české společnosti, k jakým prohřeškům stále ještě dochází při zobrazování žen v televizním reklamním sdělení. Výzkum práce je zaměřený na zjištění míry tolerance společnosti k sexistické a stereotypní televizní reklamě. A do jaké míry jsou názory respondentů ovlivněny věkem a pohlavím.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41303
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 47424


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bělunková_2017_dp.pdf 3.549Mb PDF View/Open None
bělunková_2017_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
bělunková_2017_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account