Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Bělunková, Jana
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:15:59Z
dc.date.available 2017-07-03T09:15:59Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41303
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o postavení ženy ve společnosti napříč historií a jejím zobrazování v dnešním reklamním sdělení. Práce se věnuje problémům sexismu a zobrazování stereotypních rolí v reklamě. Cílem práce je přispět k reálnějšímu a serióznějšímu zobrazování ženy v reklamě a k uvědomění si české společnosti, k jakým prohřeškům stále ještě dochází při zobrazování žen v televizním reklamním sdělení. Výzkum práce je zaměřený na zjištění míry tolerance společnosti k sexistické a stereotypní televizní reklamě. A do jaké míry jsou názory respondentů ovlivněny věkem a pohlavím.
dc.format 126
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sexismus cs
dc.subject stereotypní zobrazení cs
dc.subject žena cs
dc.subject gender cs
dc.subject televizní reklama cs
dc.subject feminismus cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject Rada pro reklamu cs
dc.subject hnutí NESEHNUTÍ cs
dc.subject Stínová rada pro reklamu cs
dc.subject sexism en
dc.subject stereotypical imagination en
dc.subject woman en
dc.subject gender en
dc.subject television advertising en
dc.subject feminism en
dc.subject social marketing en
dc.subject Ad Council en
dc.subject movement NESEHNUTÍ en
dc.subject The Shaded Council for Advertising en
dc.title Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě
dc.title.alternative Sexism and Stereotypes in Advertising - The Role of a Woman in Advertising
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2017-05-22
dc.description.abstract-translated This thesis discusses the role of a woman in the society across the history and her image in today's advertising. The thesis refers to problems of sexism and stereotypical roles in advertising. The aim of this thesis is to redound to more realistic and serious image of a woman in advertising and to realization of Czech society that there are still many aberrances in imaging the role of a woman in television advertising. The research of the thesis focuses on discovery of the forbearance level of society to the advertising which includes sexism and stereotypical roles and how much the respondents are affected by age or sex.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47424
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
bělunková_2017_dp.pdf 3.549Mb PDF View/Open None
bělunková_2017_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
bělunková_2017_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account