Personal branding a komunikace umělecké značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Personal branding a komunikace umělecké značky

Show full item record

No preview available
Title: Personal branding a komunikace umělecké značky
Author: Lustigová, Lucie
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Diplomové práce se zabývá personal brandingem a komunikací umělecké značky. Teoretic-ká část se věnuje základním pojmům související s personal brandingem, art marketingem, budováním značky a marketingovou komunikací. Teoretická část je východiskem pro část praktickou. Praktická část je zaměřena na SWOT analýzu, analýzu konkurence a zmapování komunikačního mixu umělkyně. Z analýzy jsou zjištěny klíčové prvky, které jsou zásadní pro nastavení marketingové strategie budování osobní značky. Součástí této části je kvanti-tativní i kvalitativní výzkumné šetření, která reflektují marketingovou komunikaci a se-bepropagaci mezi umělci. Na základě výsledků z průzkumu jsou vyvozeny závěry a odpo-vězeny na výzkumné otázky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41322
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 47451


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
lustigová_2017_dp.pdf 2.845Mb PDF View/Open None
lustigová_2017_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
lustigová_2017_vp.doc 204Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account