Personal branding a komunikace umělecké značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Personal branding a komunikace umělecké značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Lustigová, Lucie
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:01Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:01Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41322
dc.description.abstract Diplomové práce se zabývá personal brandingem a komunikací umělecké značky. Teoretic-ká část se věnuje základním pojmům související s personal brandingem, art marketingem, budováním značky a marketingovou komunikací. Teoretická část je východiskem pro část praktickou. Praktická část je zaměřena na SWOT analýzu, analýzu konkurence a zmapování komunikačního mixu umělkyně. Z analýzy jsou zjištěny klíčové prvky, které jsou zásadní pro nastavení marketingové strategie budování osobní značky. Součástí této části je kvanti-tativní i kvalitativní výzkumné šetření, která reflektují marketingovou komunikaci a se-bepropagaci mezi umělci. Na základě výsledků z průzkumu jsou vyvozeny závěry a odpo-vězeny na výzkumné otázky.
dc.format 94
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject brand marketing cs
dc.subject osobní marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject umělecká komuni-kace cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject Advertising en
dc.subject brand marketing en
dc.subject personal branding en
dc.subject marketing communication en
dc.subject atr marketing en
dc.subject marketing plan en
dc.subject quantitative research en
dc.title Personal branding a komunikace umělecké značky
dc.title.alternative Personal Branding and Communication of Art Brand
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2017-05-22
dc.description.abstract-translated The diploma thesis look into the area of personal branding and communication of art's brand. In the theoretical part there are elementary terms related to personal branding, art marketing, brandbuilding and marketing communication. The theoretical part introduces the bases for the creationof the practical part. The practical part is focused on SWOT analy-sis, the competitor analysis and mapping of marketing communication mix of the artist's brand. The analysis finds out the crucial things for creation of marketing strategy of perso-nal branding. There is also part related to quantititative and qualitative reaserch. It reflects marketing communication on artists field and selfpromotion bewtween artists. Research questions are answered, answers are based on results of research and conclusions are drow-ned.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47451
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
lustigová_2017_dp.pdf 2.845Mb PDF View/Open None
lustigová_2017_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
lustigová_2017_vp.doc 204Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account