Marketingové komunikace při zavádění a řízení nové obchodní jednotky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace při zavádění a řízení nové obchodní jednotky

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace při zavádění a řízení nové obchodní jednotky
Author: Böhm, Václav
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Obsahem práce jsou specifika marketingových komunikací u maloobchodních jednotek ve fázi zavádění těchto jednotek na trh. Práce je rozdělena do dvou základních částí. Tou první je teoretická část, ve které jsou uvedeny dvě fiktivní společnosti, jejichž činnost je dále rozebírána. Konkrétně jsou v této části rozvá-děny ekonomicko právní aspekty založení nových obchodních jednotek a analy-zovány jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu v souvislosti se zaváděním jednotek na trh. V druhé, praktické, části jsou navrženy zcela konkrét-ní způsoby propagace vybraných jednotek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4136
Date: 2007-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2012
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 4795


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
böhm_2007_bp.pdfBlocked 2.641Mb PDF
böhm_2007_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
böhm_2007_op.doc 76Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account