Uvedení Kofoly na tureckém trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Uvedení Kofoly na tureckém trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Canozler, Batuhan
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:12Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:12Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42415
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je analyzovat potenciál vstupu české společnosti Kofola na turecký trh. První část práce se zabývá teoretickým zázemím tématu. V této kapitole jsou představeny základní pojmy: mezinárodní marketing, marketingová strategie, produktové úpravy, marketingová komunikace a mixy. Ve druhé, analytické, části se věnuje pozornost jak kvalitativnímu, tak kvantitativnímu výzkumu. Cílem kvantitativního výzkumu je obecné vnímání složek společnosti Kofola mezi tureckými spotřebiteli podle jejich sociodemografických klasifikací. Kromě toho jsou také předloženy výsledky kvalitativního výzkumu slepé chuti. Třetí, zároveň poslední, část se zabývá projektem představujícím zahajovací kampaň společnosti Kofola pro turecký trh. Na základě výsledků výzkumu jsou v kampani navrženy vhodné nástroje marketingové komunikace.
dc.format 115 s.
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject mezinárodní marketing cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject Kofola cs
dc.subject nealkoholický nápoj cs
dc.subject Turecko cs
dc.subject turecký trh cs
dc.subject zahajovací kampaň cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject international marketing en
dc.subject marketing entry strategy en
dc.subject Kofola en
dc.subject soft-drink en
dc.subject Turkey en
dc.subject Turkish market en
dc.subject launching campaign en
dc.title Uvedení Kofoly na tureckém trhu
dc.title.alternative Launching Kofola on the Turkish Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2018-05-25
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is analyze the potential of the Czech soft-drink company Kofola to enter the Turkish market. The first part of the thesis deals with the theoretical background of the topic. In this chapter international marketing, marketing entry strategies, product adaptations, marketing communication and mixes are introduced. In the second, analytical part, attention is paid to both qualitative and quantitative research. The quantitative research's focus is on general perception of Kofola's ingredients among Turkish consumers according to their socio-demographic classifications. Moreover, the results of the qualitative blind taste research are shown too. Finally, the third part deals with the project presenting a launching campaign of Kofola for the Turkish market. Based on the research results, appropriate marketing communication tools are suggested to be used in the campaign
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50277
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
canozler_2018_dp.zip 3.076Mb Unknown View/Open None
canozler_2018_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
canozler_2018_vp.docx 122.2Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account