Marketingový mix zvolené značky

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový mix zvolené značky

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový mix zvolené značky
Author: Martincová, Dominika
Advisor: Gartnerová, Eva
Abstract: Bakalářská práce s názvem Marketingový mix zvolené značky se zabývá využíváním nástrojů marketingového mixu značkou Playbag. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části je vycházeno z odborné literatury a jsou popisovány jednotlivé prvky marketingového mixu obecně, dále je zde řešeno téma designu, brandu, brandbuildingu a nákupní chování. V praktické části je představena značka Playbag a jsou zde podrobně rozebrány jednotlivé nástroje marketingového mixu s využitím sekundárních dat. Součástí praktické části je kvalitativní šetření realizované prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů s deseti účastníky, kteří batoh Playbag již vlastní, jsou tedy zákazníky této značky a mohou díky tomu podat objektivní pohled na marketingový mix z pohledu zákazníka. V závěru práce jsou vyjadřována autorčina stanoviska a návrhy a připomínky k marketingovému mixu značky Playbag na základě výsledků sekundární analýzy a kvalitativního šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42569
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
martincová_2018_dp.pdf 3.226Mb PDF View/Open None
martincová_2018_op.pdf 765.3Kb PDF View/Open None
martincová_2018_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account