Marketingový mix zvolené značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový mix zvolené značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gartnerová, Eva
dc.contributor.author Martincová, Dominika
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42569
dc.description.abstract Bakalářská práce s názvem Marketingový mix zvolené značky se zabývá využíváním nástrojů marketingového mixu značkou Playbag. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části je vycházeno z odborné literatury a jsou popisovány jednotlivé prvky marketingového mixu obecně, dále je zde řešeno téma designu, brandu, brandbuildingu a nákupní chování. V praktické části je představena značka Playbag a jsou zde podrobně rozebrány jednotlivé nástroje marketingového mixu s využitím sekundárních dat. Součástí praktické části je kvalitativní šetření realizované prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů s deseti účastníky, kteří batoh Playbag již vlastní, jsou tedy zákazníky této značky a mohou díky tomu podat objektivní pohled na marketingový mix z pohledu zákazníka. V závěru práce jsou vyjadřována autorčina stanoviska a návrhy a připomínky k marketingovému mixu značky Playbag na základě výsledků sekundární analýzy a kvalitativního šetření.
dc.format 74 s. (102 740 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject Playbag cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject propagace cs
dc.subject design cs
dc.subject brand cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject Playbag en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject distribution en
dc.subject propagation en
dc.subject design en
dc.subject brand en
dc.title Marketingový mix zvolené značky
dc.title.alternative Marketing Mix of a Selected Brand
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Burgr, Ladislav
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis, called Marketing mix of a selected brand, deals with the use of marketing mix tools by Playbag brand. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, specialized literature focusing on the marketing mix, design, brand, brand building and shopping behaviour is used. A Playbag brand is introduced in the practical part, together with individual tools of Playbag's marketing mix. Secondary data are used there. Another section of the practical part is a qualitative survey through semi-structured interviews with ten participants, who already own a Playbag bag and can objectively see the marketing mix of the brand from the customer's point of view. At the end of the thesis, author's opinion is expressed, together with her suggestions and comments on the marketing mix of Playbag brand based on the results of the secondary analysis and the qualitative survey.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50510
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
martincová_2018_dp.pdf 3.226Mb PDF View/Open None
martincová_2018_op.pdf 765.3Kb PDF View/Open None
martincová_2018_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account