Umění v reklamě: Kauza Andy Warhol Edition Bottle

DSpace Repository

Language: English čeština 

Umění v reklamě: Kauza Andy Warhol Edition Bottle

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavelka, Jiří
dc.contributor.author Jasenský, Jiří
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:20Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:20Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42618
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá vztahem umění a reklamy v konkrétní kauze Andy Warhol Edition Bottle, která představuje transfer původního uměleckého díla umělce Andyho Warhola do reklamního produktu švédské společnosti Absolut. Společnost Absolut vyrábí celosvětově známou vodku a je proslulá svou ikonickou lahví i neotřelými reklamními kampaněmi. Teoreticko-metodologická část práce na základě odborné literatury vytváří teoretický rámec zkoumané problematiky, na který navazuje část analyticko-interpretační obsahovou analýzou dokumentů. Hledá souvislost mezi životem a tvorbu Andyho Warhola a marketingovými strategiemi společnosti Absolut. Dále analyzuje transfer uměleckého díla do reklamního produktu a v závěru odpovídá na stanovené výzkumné otázky.
dc.format 70 s. (108 225 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Absolut vodka cs
dc.subject reklamní produkt cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject marketingové komunikační strategie cs
dc.subject obal zboží cs
dc.subject reklamní design cs
dc.subject estetické hodnoty a normy cs
dc.subject Andy Warhol cs
dc.subject pop-art cs
dc.subject reklamní produkt jako umělecké dílo cs
dc.subject umělecký transfer cs
dc.subject Absolut vodka en
dc.subject advertising product en
dc.subject advertising campaign en
dc.subject marketing communication strategy en
dc.subject packaging of goods en
dc.subject advertising design en
dc.subject aesthetic values and standards en
dc.subject Andy Warhol en
dc.subject pop-art en
dc.subject advertising product as a work of art en
dc.subject artistic transfer en
dc.title Umění v reklamě: Kauza Andy Warhol Edition Bottle
dc.title.alternative Art in Advertising: Andy Warhol Edition Bottle Case
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Káčerková, Eliška
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the relationship of art and advertising in a particular case of Andy Warhol Edition Bottle, which represents the transfer of the original artwork of the artist Andy Warhol to the advertising product of the Swedish company Absolut. Absolut produces world-famous vodka and is renowned for its iconic bottle and novelty advertising campaigns. The theoretical-metodological part of the work on the basis of specialized liter-ature creates the theoretical frame of the studied subject, which is followed by the analyti-cal-interpretive part with content analysis of documents. It seeks a connection between Andy Warhol's life and work and Absolut's marketing strategies. It further analyses the transfer of the artwork into the advertising product and in the end answers the research questions.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50586
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2018-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
jasenský_2018_dp.pdf 3.808Mb PDF View/Open None
jasenský_2018_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
jasenský_2018_vp.doc 156Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account