Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané firmě

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané firmě

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané firmě
Author: Küršnerová, Sandra
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato diplomová práce má za cíl vytvořit projekt, který by vedl ke zlepšení stávající marketingové komunikace vybrané firmy. Tato diplomová práce se skládá ze tří hlavních částí - teoretické části, analytické části a projektové části. Teoretická část práce je složena informací získaných z literární rešerše dostupných zdrojů na téma marketingové komunikace, komunikačního mixu a internetového marketingu. V analytické části se práce zabývá stručným představením vybrané firmy, jejími strategiemi a mixem jejích komunikačních aktivit. V této části je také analyzováno její vnitřní a vnější prostředí. Projektová část je založena na poznatcích zjištěných v analytické části práce a na základě získaných poznatků je vytvořen projekt na zlepšení marketingového komunikačního mixu této firmy, v horizontu období od června 2018 do června 2019. Tento projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43679
Date: 2017-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing, specializace Design management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
küršnerová_2018_dp.pdf 3.104Mb PDF View/Open None
küršnerová_2018_op.docx 24.47Kb Unknown View/Open None
küršnerová_2018_vp.docx 25.71Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account