Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace veslařského klubu Morávia

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace veslařského klubu Morávia

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Martinek, Marek
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:59Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:59Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44801
dc.description.abstract Cílem diplomové práce bylo analyzovat současný stav marketingové komunikace veslařského klubu Morávia a následně vytvořit projekt, který by odstranil nedostatky či slabé stránky marketingové komunikace tohoto klubu. Práce byla rozdělena na tři části, kdy v první byla zpracována literární rešerše zabývající se problematikou marketingové komunikace. Druhá část analyzovala současný stav marketingové komunikace veslařského klubu Morávia. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření byly odhaleny určité nedostatky, které se snažil navržený projekt aktivně eliminovat. Vytvořený projekt byl v závěru diplomové práce podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 110
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject analýza cs
dc.subject projekt cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketing en
dc.subject analysis en
dc.subject project en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing research en
dc.title Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace veslařského klubu Morávia
dc.title.alternative The Project of Improvement of Current Situation of Marketing Communication in the Rowing Club Morávia
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2019-05-28
dc.description.abstract-translated The aim of the diploma thesis was to analyze the current state of marketing communication of rowing club Morávia and subsequently to create a project that would eliminate the drawbacks or weaknesses of marketing communication of this rowing club. The thesis was divided into three parts, in the first the literature research dealing with the issue of marketing communication was elaborated. The second part analyzed the current state of marketing communiation of rowing club Morávia. Based on the analyzes and the questionnaire survey, some weaknesses were revealed, which the proposed project tried to actively eliminate. The created project was at the end of the diploma thesis subjected to time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52161
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
martinek_2019_dp.pdf 4.496Mb PDF View/Open None
martinek_2019_op.docx 24.10Kb Unknown View/Open None
martinek_2019_vp.docx 29.49Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account