A Marketing Mix of a Selected Company

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Marketing Mix of a Selected Company

Show full item record

No preview available
Title: A Marketing Mix of a Selected Company
Author: Drábková, Daniela
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Bakalářská práce pojednává o analýza marketingového mixu u vybrané společnosti. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, zda jsou zákazníci vybrané společnosti spokojeni s nabízenými službami. Tato práce je rozdělena na 2 části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na marketing, marketingový mix u společností, co nabízí služby, co je to wellness, ale také marketingový výzkum a SWOT analýza. Závěr teoretické části definuje hlavní cíl, dílčí cíle, výzkumné otázky a výzkumné metody. Praktická část pojednává o analýzách marketingového mixu, ze kterých jsou vyvozeny závěry a doporučení pro danou společnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44944
Date: 2018-11-09
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: C 52361


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
drábková_2019_dp.pdf 2.485Mb PDF View/Open None
drábková_2019_op.doc 47Kb Unknown View/Open None
drábková_2019_vp.docx 20.92Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account