Analýza marketingové komunikace Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Author: Konvičná, Denisa
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a na základě této analýzy hledat cestu, jak efektivněji oslovit cílovou skupinu. Podstatou řešení bylo provedení analýzy nástrojů marketingové komunikace, které daná fakulta využívá ke své propagaci, a provedení interního dotazníkového šetření, jež mělo za cíl zjistit jak silné, tak i slabé stránky propagace. Výsledky dotazníkového šetření a provedené analýzy byly shrnuty pomocí SWOT analýzy. Hlavní zjištění spočívalo převážně v pochopení důležitosti on-line nástrojů marketingové komunikace, ale také v uvědomění si, že i osobní komunikace a tradiční komunikační nástroje jsou pořád důležitým prvkem propagačních aktivit fakulty. Na základě zjištěných výsledků byla navrhnuta doporučení zaměřená na podporu silných stránek a na vylepšení slabých stránek marketingové komunikace fakulty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45134
Date: 2019-01-07
Availability: Bez omezení
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
konvičná_2019_dp.pdf 4.591Mb PDF View/Open None
konvičná_2019_op.docx 22.47Kb Unknown View/Open None
konvičná_2019_vp.docx 22.36Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account