Specifika tvorby VFX pro film a pro herní průmysl

DSpace Repository

Language: English čeština 

Specifika tvorby VFX pro film a pro herní průmysl

Show full item record

No preview available
Title: Specifika tvorby VFX pro film a pro herní průmysl
Author: Szerudová, Kateřina
Advisor: Masník, Boris
Abstract: Idea této práce vznikla z tvrzení, které říká, že filmový VFX výtvarník může během půl roku lehce přejít k tvorbě v herním průmyslu. Cílem je komparace filmových a real-time efektů za pomocí informací získaných od profesionálů jako Boris Masník, Lukas Niklaus, Kevin Huynh, Fernando Herrera, Keith Guerette a mnoho dalších. Jde nejen o vymezení rozdílů v přístupu k efektu jako takovému, ale i k celému procesu tvorby díla. Práce využívá explanační metody a snaží se najít odpovědi na tyto otázky: Co rozumíme pod pojmem VFX? Jaký je rozdíl mezi tvorbou VFX pro film a pro počítačové hry? Co je nejvíce pod-statné pro VFX ve hrách oproti VFX pro film? Jsou na VFX specialisty odlišné nároky? Mají herní efekty vliv na VFX ve filmu a naopak? v závěru práce jsou rozdíly, které se ob-jevily během explanace, vyhodnoceny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49979
Date: 2020-12-02
Availability: Bez omezení
Department: Ateliér Audiovize
Discipline: Audiovizuální tvorba - Vizuální efekty
Grade for thesis and defense: C 57229


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
szerudová_2021_dp.pdf 4.430Mb PDF View/Open None
szerudová_2021_op.pdf 173.9Kb PDF View/Open None
szerudová_2021_vp.pdf 202.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account