Specifika tvorby VFX pro film a pro herní průmysl

DSpace Repository

Language: English čeština 

Specifika tvorby VFX pro film a pro herní průmysl

Show simple item record

dc.contributor.advisor Masník, Boris
dc.contributor.author Szerudová, Kateřina
dc.date.accessioned 2021-10-04T11:58:54Z
dc.date.available 2021-10-04T11:58:54Z
dc.date.issued 2020-12-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49979
dc.description.abstract Idea této práce vznikla z tvrzení, které říká, že filmový VFX výtvarník může během půl roku lehce přejít k tvorbě v herním průmyslu. Cílem je komparace filmových a real-time efektů za pomocí informací získaných od profesionálů jako Boris Masník, Lukas Niklaus, Kevin Huynh, Fernando Herrera, Keith Guerette a mnoho dalších. Jde nejen o vymezení rozdílů v přístupu k efektu jako takovému, ale i k celému procesu tvorby díla. Práce využívá explanační metody a snaží se najít odpovědi na tyto otázky: Co rozumíme pod pojmem VFX? Jaký je rozdíl mezi tvorbou VFX pro film a pro počítačové hry? Co je nejvíce pod-statné pro VFX ve hrách oproti VFX pro film? Jsou na VFX specialisty odlišné nároky? Mají herní efekty vliv na VFX ve filmu a naopak? v závěru práce jsou rozdíly, které se ob-jevily během explanace, vyhodnoceny.
dc.format 50 s. (60 148 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject VFX cs
dc.subject hry cs
dc.subject film cs
dc.subject real-time cs
dc.subject pipeline cs
dc.subject herní engine cs
dc.subject post-produkce cs
dc.subject VFX en
dc.subject games en
dc.subject film en
dc.subject real-time en
dc.subject pipeline en
dc.subject game engine en
dc.subject post-production en
dc.title Specifika tvorby VFX pro film a pro herní průmysl
dc.title.alternative 1. Teoretická část: Specifika tvorby VFX pro herní průmysl a VFX pro film 2. Praktická část: VFX na souboru audiovizuálních děl, oficiálně schváleného před odevzdáním Výrobní komisí AAV, ve výstupní kvalitě uvedené ve Výrobní knize AAV, v minimální délce 4 minuty, nebo Samo statné audiovizuální dílo založené na využití VFX v délce odpovídající námětu a náročnosti technologie, v minimální délce 3 minuty. Varianta musí být schválena před odevzdáním Výrobní komisí ateliéru Audiovizuální tvorba
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Štěpánek, Martin
dc.date.accepted 2021-08-26
dc.description.abstract-translated The idea of this thesis arose from a general statement that a VFX film artist can easily transition into game industry in half a year. The goal is to compare film and and real-time effects by using information from industry proffessionals such as: Boris Masník, Lu-kas Niklaus, Kevin Huynh, Fernando Herrera, Keith Guerette and many others. It is not only about defining the differences in the approach to the effect as such, but also about the entire creation process. The thesis uses explanatory methods and tries to find answers to the following questions: What does VFX mean? What is the difference between creating VFX for film and for computer games? What is the most important aspect for VFX in ga-mes compared to VFX for film? Do game effects somehow affect VFX in film and vice versa? At the end of the thesis, the differences that appeared during the explanation phase are evaluated.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Vizuální efekty cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Visual Effects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 57229
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-08-02


Files in this item

Files Size Format View Description
szerudová_2021_dp.pdf 4.430Mb PDF View/Open None
szerudová_2021_op.pdf 173.9Kb PDF View/Open None
szerudová_2021_vp.pdf 202.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account