Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě

Show full item record

No preview available
Title: Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě
Author: Mynářová, Veronika
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Diplomová práce se zabývá využíváním sociálních sítích pro marketingové účely ve vybrané firmě. Nejprve je provedena literární rešerše objasňující pojmy jako online marketingová komunikace, sociální sítě, obsahový marketing, reklamní kampaň, influencer marketing nebo metriky pro měření výkonnosti. V praktické části je představena vybraná firma a její konkurenční e-shopy, u kterých jsou zhodnoceny webové stránky a následně je provedena analýza současného využívání sociálních sítích. Analýzu konkurence doplňuje SWOT analýza, která slouží pro komplexní pohled na vybranou značku. Poslední část práce je věnována navržení projektu vedoucí ke zvýšení povědomí o značce v online prostředí. K projektu je přidána časová, nákladová a riziková analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50460
Date: 2022-02-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Marketing management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
mynářová_2022_dp.pdf 7.100Mb PDF View/Open None
mynářová_2022_op.docx 49.03Kb Unknown View/Open None
mynářová_2022_vp.docx 49.94Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account