Problematika kreativity v malých, středních a velkých agenturách se zaměřením na bariéry kreativity

DSpace Repository

Language: English čeština 

Problematika kreativity v malých, středních a velkých agenturách se zaměřením na bariéry kreativity

Show full item record

No preview available
Title: Problematika kreativity v malých, středních a velkých agenturách se zaměřením na bariéry kreativity
Author: Nekolová, Daniela
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá problematikou kreativity v malých, středních a velkých agenturách, přičemž přistupuje ke kreativitě jako k souboru dovedností umožňujících překonávat její bariéry. Na základě rešerše odborné literatury jsou zde popsány základní pojmy související s tématem práce a shrnuty přístupy jednotlivých autorů k bariérám kreativity. V rámci kvalitativního výzkumu jsou zkoumány bariéry kreativity, se kterými se participanti výzkumu setkávají v praxi, a taktéž jejich pohled na práci na straně klienta a agentury, na volné noze a ve firmách různých velikostí. Výsledky jsou porovnávány s poznatky popsanými v odborné literatuře. Navazující kvantitativní výzkum zkoumá, jakou roli hraje velikost a typ podniku ve výskytu bariér kreativity. Projektová část práce se soustředí na návrh různých přístupů, které mohou pomoci při jejich překonávání.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50539
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 62503


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
nekolová_2022_dp.pdf 3.932Mb PDF View/Open None
nekolová_2022_op.doc 119Kb Unknown View/Open None
nekolová_2022_vp.doc 117.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account