Problematika kreativity v malých, středních a velkých agenturách se zaměřením na bariéry kreativity

DSpace Repository

Language: English čeština 

Problematika kreativity v malých, středních a velkých agenturách se zaměřením na bariéry kreativity

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Nekolová, Daniela
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:03Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:03Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50539
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá problematikou kreativity v malých, středních a velkých agenturách, přičemž přistupuje ke kreativitě jako k souboru dovedností umožňujících překonávat její bariéry. Na základě rešerše odborné literatury jsou zde popsány základní pojmy související s tématem práce a shrnuty přístupy jednotlivých autorů k bariérám kreativity. V rámci kvalitativního výzkumu jsou zkoumány bariéry kreativity, se kterými se participanti výzkumu setkávají v praxi, a taktéž jejich pohled na práci na straně klienta a agentury, na volné noze a ve firmách různých velikostí. Výsledky jsou porovnávány s poznatky popsanými v odborné literatuře. Navazující kvantitativní výzkum zkoumá, jakou roli hraje velikost a typ podniku ve výskytu bariér kreativity. Projektová část práce se soustředí na návrh různých přístupů, které mohou pomoci při jejich překonávání.
dc.format 168 s. (278 025 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kreativita cs
dc.subject bariéry kreativity cs
dc.subject reklamní agentura cs
dc.subject velikost podniku cs
dc.subject práce v reklamě cs
dc.subject práce v marketingu cs
dc.subject reklama cs
dc.subject marketing cs
dc.subject creativity en
dc.subject creativity barriers en
dc.subject advertising agency en
dc.subject business size en
dc.subject advertising job en
dc.subject marketing job en
dc.subject advertising en
dc.subject marketing en
dc.title Problematika kreativity v malých, středních a velkých agenturách se zaměřením na bariéry kreativity
dc.title.alternative Issues of Creativity in Small, Medium and Large Advertising Agencies
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on creativity in small, medium, and large creative agencies, approaching creativity as a set of skills that enable it to overcome its barriers. Based on a literature search, it describes the basic concepts related to the topic of the thesis and summarizes the approaches of different authors to the barriers to creativity. The qualitative research explores the barriers to creativity that the research participants encounter in practice, as well as their perspectives on working in advertising on the client and agency side, as freelancers and in companies of different sizes. The results are compared with findings described in the literature. Follow-up quantitative research explores the role of company size and type in the prevalence of barriers to creativity. The project part of the thesis focuses on proposing different approaches that can help in overcoming them.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62503
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
nekolová_2022_dp.pdf 3.932Mb PDF View/Open None
nekolová_2022_op.doc 119Kb Unknown View/Open None
nekolová_2022_vp.doc 117.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account