Vnímání problematiky fast beauty generací Z se zaměřením na online prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání problematiky fast beauty generací Z se zaměřením na online prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Phamová Thi, Hoai Lien
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:20Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:20Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52850
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se věnuje problematice fast beauty a tomu, jak ji vnímá generace Z. Práce je rozdělena na dvě stěžejní části, na teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jako online marketing, beauty marketing, fast beauty a generace Z. Text obsahuje také kapitolu metodika práce, ve které jsou stanoveny cíle a účel práce. Rovněž je zde definována metoda výzkumu a také výzkumná otázka, která je na základě výsledků šetření zodpovězena v praktické části.
dc.format 69 s. (88 799 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject fast beauty cs
dc.subject kosmetický marketing cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject generace Z cs
dc.subject zelený marketing cs
dc.subject fast beauty en
dc.subject beauty marketing en
dc.subject online marketing en
dc.subject influencer marketing en
dc.subject generation Z en
dc.subject green marketing en
dc.title Vnímání problematiky fast beauty generací Z se zaměřením na online prostředí
dc.title.alternative Perception of the Issue of Fast Beauty from the Perspective of Generation Z Focusing Mainly on Online Environment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is devoted to the issue of fast beauty and how generation Z perceives it. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. In the theoretical part, terms such as online marketing, beauty marketing, fast beauty and generation Z are defined. The text also contains a chapter methodology, in which the goals and purpose of the work are determined. The research method is also defined here, as well as the research question, which is answered in the practical part based on the results of the research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65799
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
phamová thi_2023_dp.pdf 2.347Mb PDF View/Open None
phamová thi_2023_op.doc 113Kb Unknown View/Open None
phamová thi_2023_vp.doc 144Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account