Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě

Show full item record

No preview available
Title: Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě
Author: Bumbálková, Andrea
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Tato diplomová práce se zaměřuje na sociální sítě a jejich využití pro marketingové účely ve firmě Egoé. Jako první se tato práce zabývá teoretickými poznatky z oblasti online marketingu a sociálních sítí, kde jsou uvedeny základní informace a způsob, jakým je lze využít v marketingu. Následuje praktická část, která využívá poznatky z teoretické části, a ty aplikuje na provedení analýzy současného stavu sociálních sítí ve vybrané firmě, stejně jako u zvolené konkurence. V této části jsou zároveň porovnány zjištěné výsledky z Instagramu, Facebooku a YouTube firmy Egoé a její konkurence. V práci nechybí ani SWOT analýza, která vychází ze zjištěných informací a je důležitá pro zhotovení návrhu samotného projektu. Poslední část práce je věnována návrhu projektu, který si klade za cíl zefektivnit využívání vybraných sociálních sítí ve firmě Egoé.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53358
Date: 2023-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Marketing management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bumbálková_2023_dp.pdf 2.018Mb PDF View/Open None
bumbálková_2023_op.docx 47.74Kb Unknown View/Open None
bumbálková_2023_vp.docx 48.93Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account