Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Bumbálková, Andrea
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:45Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:45Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53358
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zaměřuje na sociální sítě a jejich využití pro marketingové účely ve firmě Egoé. Jako první se tato práce zabývá teoretickými poznatky z oblasti online marketingu a sociálních sítí, kde jsou uvedeny základní informace a způsob, jakým je lze využít v marketingu. Následuje praktická část, která využívá poznatky z teoretické části, a ty aplikuje na provedení analýzy současného stavu sociálních sítí ve vybrané firmě, stejně jako u zvolené konkurence. V této části jsou zároveň porovnány zjištěné výsledky z Instagramu, Facebooku a YouTube firmy Egoé a její konkurence. V práci nechybí ani SWOT analýza, která vychází ze zjištěných informací a je důležitá pro zhotovení návrhu samotného projektu. Poslední část práce je věnována návrhu projektu, který si klade za cíl zefektivnit využívání vybraných sociálních sítí ve firmě Egoé.
dc.format 108 s. (167 738 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject marketing na sociálních sítích cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject YouTube cs
dc.subject online marketing en
dc.subject social media en
dc.subject social media marketing en
dc.subject Instagram en
dc.subject Facebook en
dc.subject YouTube en
dc.title Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě
dc.title.alternative Project of Using Social Networks for Marketing Purposes in a Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2023-06-01
dc.description.abstract-translated This diploma thesis focuses on social media and their use for marketing purposes in the company Egoé. At first this thesis deals with theoretical knowledge of online marketing and social media, providing basic informations and ways of use in marketing. Practical part uses informations gained from the theoretical part which are then applied when analyzing current state of social media in selected company and competing companies. The data from analyzing current state of Instagram, Facebook and YouTube are then use for comparing the companies. The thesis also includes a SWOT analysis, which is based on the informations from analysing as well as comparing and is important for designing the project itself. Last part is devoted to the design of a project that aims to improve the use of selected social media in Egoé.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 65066
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
bumbálková_2023_dp.pdf 2.018Mb PDF View/Open None
bumbálková_2023_op.docx 47.74Kb Unknown View/Open None
bumbálková_2023_vp.docx 48.93Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account