Projekt zlepšení konkurenčního postavení hypermarketu Tesco pomocí metody mystery shopping

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zlepšení konkurenčního postavení hypermarketu Tesco pomocí metody mystery shopping

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení konkurenčního postavení hypermarketu Tesco pomocí metody mystery shopping
Author: Lisá, Radka
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá projektem zlepšení konkurenčního postavení hypermarketu Tesco pomocí metody mystery shopping. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část popisuje konkurenci, marketingový výzkum a mystery shopping jako metodu marketingového výzkumu. V analytické části je charakterizována firma Tesco Stores ČR a.s., následuje analýza konkurence, SWOT analýza a zhodnocení mystery shoppingu. Na základě analýzy je v projektové části vytvořen kontrolní list, provedena kontrola a navržen mystery coaching.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5404
Date: 2008-05-05
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2013
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 8292


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lisá_2008_dp.pdfBlocked 1.686Mb PDF
lisá_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
lisá_2008_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account