Projekt zlepšení konkurenčního postavení hypermarketu Tesco pomocí metody mystery shopping

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení konkurenčního postavení hypermarketu Tesco pomocí metody mystery shopping

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Lisá, Radka
dc.date.accessioned 2010-07-16T11:48:16Z
dc.date.available 2013-05-05T23:00:25Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5404
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá projektem zlepšení konkurenčního postavení hypermarketu Tesco pomocí metody mystery shopping. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část popisuje konkurenci, marketingový výzkum a mystery shopping jako metodu marketingového výzkumu. V analytické části je charakterizována firma Tesco Stores ČR a.s., následuje analýza konkurence, SWOT analýza a zhodnocení mystery shoppingu. Na základě analýzy je v projektové části vytvořen kontrolní list, provedena kontrola a navržen mystery coaching. cs
dc.format 90 cs
dc.format.extent 1768453 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2013
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject mystery shopping cs
dc.subject kontrolní list cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject mystery coaching cs
dc.subject competition en
dc.subject competitive advantage en
dc.subject marketing research en
dc.subject mystery shopping en
dc.subject control sheet en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject mystery coaching en
dc.title Projekt zlepšení konkurenčního postavení hypermarketu Tesco pomocí metody mystery shopping cs
dc.title.alternative Project of improvement competitive position of hypermarket Tesco by method mystery shopping en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vlčková, Ilona
dc.date.accepted 2008-05-28
dc.description.abstract-translated This master thesis deals with project of improvement competitive position of hypermarket Tesco by method mystery shopping. The thesis is dividend into three main parts. The theoretical part describe competitive, marketing research and mystery shopping as a method of mystery research. Tesco Stores ČR a.s. is presented in the analytical part, after that follows competitive analysis, SWOT analysis and mystery shopping evaluate. On the basis of this analysis is in the project part create kontrol sheet, make control and proposition mystery coaching. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8292
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
lisá_2008_dp.pdfBlocked 1.686Mb PDF View/Open
lisá_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
lisá_2008_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account